Flagi reklamowe — w jakich branżach się sprawdzają?

Flagi reklamowe, zwane winderami, są świetnymi narzędziami reklamowymi, które pozwalają zwiększyć zainteresowanie firmą i marką, ale też dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Nic dziwnego – skutecznie przyciągają uwagę, a jednocześnie pozwalają umieścić na swojej powierzchni różnego rodzaju grafiki czy hasła. Czy tego rodzaju narzędzia marketingowe sprawdzą się w każdego rodzaju branży? Sprawdź poniżej.

Co powinieneś wiedzieć o flagach reklamowych?

Flagi reklamowe to proste i atrakcyjne pod względem cenowym gadżety reklamowe, które cieszą się coraz większą popularnością. Ich prosta budowa sprawia z kolei, że są proste w montażu czy też można je wykorzystać w różnego rodzaju miejscach — zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. Flaga reklamowa to bowiem zadrukowany materiał naciągnięty na odpowiedni maszt. W ofercie Grupy Luxpol znajdują się różnego rodzaju flagi reklamowe, które dodatkowo wzbogacone o różnego rodzaju podstawy i systemy mocowań można umieszczać na miękkich i twardych powierzchniach, w sprzyjających, jak i trudnych warunkach atmosferycznych. Bo to właśnie na zewnątrz flagi reklamowe prezentują się najlepiej — wszystko za sprawą powiewania przy wietrze.

Wybór flag reklamowych jest ogromny — mogą one przybrać nie tylko różny kształt, ale też wielkość. Największą popularnością cieszą się modele w kształcie łezki czy też prostokąta, aczkolwiek wszystkie warianty są dobrym wyborem.

Kiedy warto wykorzystać flagi reklamowe?

Flagi reklamowe to gadżety, które stosuje się głównie w celach wizerunkowych. Pozwalają w prosty sposób zaprezentować logo i nazwę firmy, jej motto czy też grafikę bądź hasło związane z firmą. Dzięki temu w prosty i przyjemny sposób można zaprezentować aktualną ofertę firmy czy też ciekawe promocje marki.

Wielkość i design flag reklamowych sprawiają, że mogą one być wykorzystane również jako drogowskazy. Odpowiednio ulokowane będą informować o lokalizacji firmy, wskazywać wejście do niej czy też informować o jakiś ważnym wydarzeniu w firmie, np. konferencji czy dniach otwartych. Flagi reklamowe są również wykorzystywane wewnątrz nieruchomości np. hal targowych czy galerii handlowych. W tych miejscach również pełnią funkcję informacyjną i ułatwiają klientom dotarcie do odpowiednich lokali czy biur, aczkolwiek sprawdzają się w wielu innych sytuacjach.

Czy flagi reklamowe sprawdzą się w każdej branży?

Oczywiście, że tak. Jak każdy gadżet reklamowy, taki i flagi reklamowe po odpowiednim dopasowaniu do sytuacji, można wykorzystać na wiele sposobów i w różnych miejscach. Kluczowe jest stworzenie indywidualnego projektu i jego dopasowanie do potrzeb klientów, a w przypadku tego rodzaju konstrukcji reklamowych, nie jest to kłopotliwe. Klienci mogą bowiem nie tylko wybrać kształt i wielkość flagi reklamowej, ale też zaprojektować dowolnie jej design. Dzięki temu na materiale mogą umieścić dowolne hasło reklamowe bądź też zdecydować się jedynie na umieszczenie loga i nazwy firmy. Każde z rozwiązań jest dobre.

Wśród firm i branż, które najczęściej inwestują we flagi reklamowe, znajdują się firmy handlowe, które ze względu na charakter wykonywanej pracy, potrzebują mobilnych i bezproblemowych nośników reklamy. A właśnie takie są flagi — lekkie, mobilne i bezproblemowe w składaniu czy rozkładaniu. Dzięki temu mogą być umieszczane w dowolnym miejscu, przy jednocześnie minimalnym ryzyku uszkodzenia ich podczas transportu. Tego rodzaju gadżety reklamowe można z powodzeniem również wykorzystać w różnego rodzaju firmach — od branży medycznej, po kosmetyczną, aż po firmy specjalizujące się w wykonywaniu różnego rodzaju projektów technicznych czy świadczące różnego rodzaju usługi.